Anna Jensen

Livet i Tyskland

Söndagstårta

Publicerad 2012-02-12 13:34:00 i Bak & annat gott,

 
Uppe med tuppen imorse och som den rastlösa själ jag är så passade på att göra en tårta till min fina vänn Linn som nyligen fyllde år. Har sett denna form av tårta på en massa bloggar och youtube tidigare så passade på att prova att göra den idag. Och för att vara första gången måste jag säga att jag blev ganska så nöjd :)
 
Nu skall jag fortsätta njuta av helgen tillsammas med våran vänner
Hoppas ni mår bra och har en härlig helg

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela