Anna Jensen

Livet i Tyskland

Happy Sonntag !

Publicerad 2012-02-05 12:53:52 i Allmänt,


Blev en bra kväll igår. Som jag berättade för er så spelade vi match i tyska cupen igår och vi vann :) Så nu mina damer och herrar är vi alltså vidare till kvartsfinal, bland dom 8 bästa lagen i hela Tyskland, vilket är typ sådär SKITBRA då vi vanligtvis håller till i tredjeligan härnere :) Har haft en lugn morgon hittils, kollat melodifestivalen (underbart att man kan se lite svensk tv trots allt) och strax ska jag hoppa upp från min älskade soffa och bege mig ut i det snöiga Berlin. Har ordnat en överraskning åt Jonte idag så nu är det dags att sätta fart så vi inte kommer försent :) Vad det blev för överraskning får ni veta en annan dag :)

Ciao Ciao

Kommentarer

Postat av: Livet på solsidan

Publicerad 2012-02-05 19:01:08

Stort grattis och lycka till i fortsättningen!



Hälsar

Kimmen o Tamara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela