Anna Jensen

Livet i Tyskland

På resande fot

Publicerad 2012-12-10 13:28:17 i

Har haft en fantastisk vecka hemma i kalla Sverige. Som alltid när man är hemma så går det i ett. Full rulle varje dag, morgon till kväll. Har varit fantastiskt skönt att umgås med familj och vänner, och som tur är dröjer det inte länge till innan vi kommer hem igen! Fortsatte min lilla miniresa igår till Linn och Hamburg. Efter ett visst snökaos och förseningar så kom jag äntligen fram och kommer stanna här i två dagar innan jag åker hem till Melsungen igen! Börjar bli ganska så van att vara på resande fot men det är alltid lika jäkla jobbigt med packningen. Har handlat med mig sjukt mycket hemma i Sverige och kommer nog få med mig en del hem från Hamburg också. Kommer förmodligen se ut som årets packåsna när jag sätter mig på tåget imorgon :) Men det får det vara värt, är det jul så är det! Nu ska jag ner till stan och träffa min gamla vän Sarah !

Måste givetvis också gratta Ida och Karl som fick en liten prinsessa tidigare idag, stort grattis :)

På resande fot, då är packningen alltid ett kaos! Alldeles för mycket påsar och väskor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela