Anna Jensen

Livet i Tyskland

Sommmmar

Publicerad 2012-04-29 13:08:00 i Allmänt,

Det är varmt, riktigt jäkla varmt härnere idag. Inatt när jag kom hem efter en lång bortamatch-resa så stod termometern på hela 25 grader, galet! Kom som sagt hem sent inatt så känner mig tröttare än tröttast idag. Skall strax iväg och möta upp lite härliga tjejer och kolla på våra killar som spelar kvartsfinal i Champions Leauge härnere idag. Auf geht's Füchse :)

 

Morgonpromenad tidigare imorse

 

 

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela