Anna Jensen

Livet i Tyskland

Happy Sonntag

Publicerad 2012-04-16 11:24:00 i Bak & annat gott,

 
För ovanlighetens skull så var både jag och Jonte hemma igår, inga träningar, inga matcher utan bara en helt ledig dag, fantastiskt skönt :) Eftersom det var söndag igår så var det som vanligt stängt överallt så då fick det bli storbak här på Nestorstrase. Solrosbullar och chocholate chip cookies var det som bakades!

Mästerbagaren i sitt esse :)
 

 

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela