Anna Jensen

Livet i Tyskland

Värmebölja, Berlin Maraton & Folkfest

Publicerad 2011-09-25 13:49:00 i Berlin,





Idag är det riktigt jävla varmt härnere. Ska verkligen inte klaga men börjar undra om det är normalt att det kan vara såhär varmt i slutet av September!!? Kom precis hem efter en svettig promenad. Berlin Maraton började imorse så har vart och kikat på det tillsammans med resten av Berlins befolkning. Mycket folk, mycket hejjande och klappande och musik som dånar ut över hela Berlin, härlig söndagsstämmning :)

 Berlin Maraton


Fika på Starbucks
 

Nu blir det lunch och senare ikväll blir det handboll!

Auf Wiedersehen

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela