Anna Jensen

Livet i Tyskland

Trötter

Publicerad 2011-09-13 08:51:00 i Berlin,


Idag är jag sjukligt trött. Ska snart bege mig till Sban och åka och träna lite nu. Börjar mer och mer lära mig kollektivtrafiken i denna stad. Från att hamnat på helt fel avgångar åt helt fel håll så har jag numera ganska bra koll på hur jag ska ta mig fram med buss, uban och sban :)

Blir nog ett besök på Gina Tricot nya affär här i Berlin idag med. Hade ju en dålig shoppingdag igår så kanske kan lyckas hitta något idag istället :)


Idag fyller den här underbara pinglan år
Grattis på födelsedagen Madde :)
 

Ciao !

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela