Anna Jensen

Livet i Tyskland

Sena kvällar

Publicerad 2011-09-08 23:35:00 i Berlin,


Blir ett sent inlägg idag. Kom precis hem från träning så sitter uppe nu och kollar på lite på min favoritserie One Tre Hill. Borde gå och lägga mig nu men är alldelse för pigg för att sova, en nackdel när man tränar sent :)

Idag fick vi äntligen våran nya bil, jabadabadoooo :) Vi var på Audi i nästan 2 timmar, allt tar väldigt lång tid i det här landet. Mängder med papper hit och dit :) Hursomhelst så fick vi äntligen våran efterlängtade bil och jag fick dessutom en mycket vacker blombukett, det gillar vi :)


 

Schlafe Schön

kramar

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela