Anna Jensen

Livet i Tyskland

Samstag

Publicerad 2011-09-03 10:51:43 i Allmänt,


Tog lite sovmorgon idag, förbaskat skönt faktiskt. Sitter och käkar frulle och kikar på lite tysk tv nu, allt är ju dubbat här nere så förstår inte så mycket men det kommer förhoppningsvis framöver :)

Idag ska vi spela en cupmatch här i Berlin. Vi möter tydligen ett väldigt bra lag och vinner vi är vidare och förlorar vi är vi ute, mer än så vet jag inte :) Efter matchen så blir det lagfest, det ska bli kul :) Berlin sägs ju ha ett grymt uteliv :)

Nu ska jag ut och gå en sväng, ska försöka ta reda på hur jag tar mig till matchen, inte det lättaste skall jag säga er :)

Ha en härlig lördag

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela