Anna Jensen

Livet i Tyskland

Montag !

Publicerad 2011-09-12 18:14:00 i Berlin,

 
Kom precis hem efter en fullspäckad dag. Blev några timmar på Ikea idag (igen :)) Är på jakt efter en bäddsoffa men har inte riktigt hittat någon som är perfekt ännu :/ så får fortsätta mitt letande. Efter Ikea så tog vi en liten utflykt tillsammans med en av jontes lagkompisar och hans flickvän. Blev ett besök på ett stort outletcenter en bit utanför Berlin. Killarna är lediga idag så det var skönt att ta vara på dagen lite och hitta på något kul.
Hinner inte skriva mer nu, dags och åka till träning

Auf wiedersehen

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela