Anna Jensen

Livet i Tyskland

Ich bin müde !!!

Publicerad 2011-09-20 11:35:00 i Berlin,


Tog en välförtjänt sovmorgon idag. Blev en mycket sen kväll igår eller tidig morgon skulle man nog kunna säga också. En tjej i mitt lag fyllde år och det firades på en klubb här i Berlin. Har inte riktigt vant mig vid att dom faktiskt festar här på vardagarna men det var kul. Tror dock att jag håller mig till helgerna :)

Idag blir det lite av en tråkdag här hemma. Ska gå ut och ta en promenad nu och sen blir det lite plock och städ, roligare än så blir inte livet i Berlin idag.

Nedan så kommer några få bilder från igår, dock inte världens bästa kvalité men det får gå :)


Dessa tjejer blir det en hel del umgänge med :)
 

Födelsedagsbarnet Bianca och Alexandra
 

Bibi, Maria, Julie und Ina


Ha det gött !!

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela