Anna Jensen

Livet i Tyskland

Ich bin Eine berliner !

Publicerad 2011-09-16 08:52:00 i Berlin,


Det tog tid men nu är jag finally registrerad här nere i Berlin. Ska därför åka iväg till banken en snabbis och fixa lite små saker, har nämligen fått vänta med alla sånna saker tills jag blev registrerad :)
Idag får vi även besök av våra underbara vänner Linn och Henke som numera bor i Hamburg. Ska bli grymt kul att dom kommer:) Kommer bli en fullspäckad helg med allt från handboll till sightseeing och shopping m.m.

Blir även lagmiddag och kino (bio) för min del ikväll. Är dock lite tveksamt till att gå på bio härnere, allt är ju dubbbat !!!!! Jaja blir nog en intressant upplevelse på gott och ont :)

Ha en riktig härlig helg nu för det ska jag ha!
Tjingeling

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela