Anna Jensen

Livet i Tyskland

Hej hopp

Publicerad 2011-09-04 16:14:44 i Allmänt,


Blev en riktigt bra lördag igår. Vi vann våran match och efteråt hade vi en härlig lagfest.

Idag är det söndag och det innebär att nästan allt är stängt. Mat, kläder och möbelaffärer, allt är nästan stängt förutom världens bästa IKEA :)Blev därför en tripp dit idag, tog en efterlängtad lunch med köttbullar och potatis och handlade lite småsaker. Blev bland annat ett snyggt barbord (bild kommer senare)

Nu ska jag iväg och kika på Blue Man Gruop, ingen aning om vad det är för något. Vet att det är tre gubbar som springer runt och är helt blåa :) Blir nog en intressant upplevelse!

Ha en härlig söndag allesammans

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-04 17:45:16

Blir aldrig ikea nu längre utan dig, saknar det innan träningarna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela