Anna Jensen

Livet i Tyskland

Guten Morgen

Publicerad 2011-09-10 08:01:00 i Berlin,


Blev en tidig morgon för mig idag, ska strax iväg till Scandic Hotell här i Berlin för att äta frukost ( gött e de :)) och ha samling. Vi har match idag i Bremen, vet inte riktigt vart det ligger men några timmar från Berlin tror jag.
Idag kommer även hela Jontes familj, ska bli kul och träffa alla igen :)
Hinner inte skriva mer nu, ha en underbar dag

pusskram

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela