Anna Jensen

Livet i Tyskland

Mittwoch

Publicerad 2011-10-26 11:37:46 i Allmänt,


Morgonens smoothie
 Hallon, blåbär, kiwi, melon och en nypa linfrön.
Grymt gott !!!



Sitter nämligen nu och laddar för att ta mig till Kaufland och storhandla. Som alltid är det omöjligt att INTE komma därifrån helt sönderstressad. Tror på fullaste allvar att jag kommer aldrig lära mig deras handlingsystem, då det är totalt sämst. Vet att jag har sågat det tidigare och gör det nu med men ska försöka ta bilder så att ni får se de minimala kassadiskarna. Börja ana att storhandla härnere är bara vi som gör och ingen annan, dagshandlingar verkar vara det som är inne nu!

Ja jag vet, det finns betydligt vikigare saker runt om i världen än handlingssystemet nere i Berlin:)

Ha det gött !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela