Anna Jensen

Livet i Tyskland

Sovmorgon !!!

Publicerad 2011-10-10 12:15:06 i


Blev en lång bussresa hem från våran match som vi förövrigt vann :) så var inte hemma försen sent igår kväll. Tog därför en lång sovmorgon idag, Sitter och äter frukost och kollar på Idol nu. Dock är vi lite efter er därhemma, TV4 har tyvärr spärrat rättigheterna för Idol härnere men som tur är har vi snälla föräldrar som spelar in åt oss och lämnar det när dom kommer och hälsar på :) Eftersom allt är sönderdubbat så är det skönt att kolla på lite svensk TV :)

Idag blir det två träningar samt återigen ett besök i affärerna. Börjar bli väldigt kallt här nu så måste införskaffa mig en mössa snarast innan åker jag på böter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela