Anna Jensen

Livet i Tyskland

Tacosmys

Publicerad 2011-10-14 15:12:49 i Allmänt,


Ikväll blir det tacos hemma hos oss på Nestorstrase, eller rättare sagt tysk tacos. Utbudet av tacos härnere är lika med 0. Grönsakerna och köttfärsen finns ju givetvis och om vi har tur så hittar vi en tacossås, två olika mjuka bröd och kanske lite tacoskal men mer än så finns det inte. Så därför längtar jag idag hem till tacohyllorna på ICA MAXI, där man kan välja och vraka bland alla olika tillbehör. ICA MAXI is the shit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela