Anna Jensen

Livet i Tyskland

Slappdag

Publicerad 2011-10-16 17:46:16 i Allmänt,


En oerhört seg dag idag som hittils har innefattat One Tree Hill-maraton och en Champions Leuge match som killarna för övrigt  vann :) Bra jobbat! Har nu återgått till soffan och kommer fortsätta med mitt maraton ett par timmar till, ibland förtjänar man slappdagar :)

Gårdagen var dock mer späckad. En av mina nya tyska vänner kom och hälsade på så det blev en shoppingdag på K-dam och lunch på ett mycket bra ställe härnere som heter Vapiano, tror att detta kan finnas Sverige också :) Därefter hade vi hemmamatch igår som vi vann, och just nu leder vi våran ligan vilket är skitkul :) Blev även ett besök på ett uteställe tillsammans med lite tjejer från killarna i Jontes lag, mycket trevligt.

Nu ännu mera soffliggande och ikväll blir det gruppskype med bästa brudarna från Göteborg !

Ha en go söndag allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela