Anna Jensen

Livet i Tyskland

Lovely day

Publicerad 2011-10-30 13:25:52 i Allmänt,


Idag visar verkligen Berlin sig från sin bästa sida. Har precis varit ute och tagit en promenad i det härliga höstvädret, riktigt varmt och skönt :) Vi har ju besök från Sverige denna helgen så där av min dåliga uppdatering, därför ger jag er nu en kort version av gårdagen då det blev en hel del shopping, sightseeing och senare på kvällen match för min del som vi helt oväntat vann :) För er som bryr er så är vi alltså vidare i tyska cupen, vilket är skitkul! Idag är det återigen handboll, då Fusche möter Kiel lite senare i eftermiddag! Håll era tummar tack !!!

Nu ska mat lagas och cupcakes göras!
Ha en riktigt go söndag därhemma!


Nestorstrase 30 oktober, underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela