Anna Jensen

Livet i Tyskland

I´m coming home !!!

Publicerad 2011-11-17 13:38:52 i Allmänt,


Har precis släppt av en extremt lycklig kille på flygplatsen som nu äntligen får åka hem och träffa alla våra nära och kära och bara ha det riktigt gött hemma i Götet. Och jag är inte alls bitter, verkligen inte.... För på söndag kommer jag ÄNTLIGEN hem och kommer få träffa alla jag med :) 3 jävla dagar till sen befinner jag mig på svensk mark igen. Vetskapen om att jag ska träffa släkt och vänner gör att det går ett galet glädjerus genom hela kroppen. Total glädje härnere idag, bara så ni vet :)


Tänkte ta och visa er gårdagens projekt som jag höll på med!
När ensamheten ibland smyger sig på kan det vara väldigt härligt att ha alla sina vänner på en och samma plats
Låt mig presentera, Annas klipp och klisterverk :)


Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-11-17 14:36:41

Väldigt fint klippt anna! vi längtar efter dig med!!

Postat av: Moa Malkan

Publicerad 2011-11-17 20:03:31

åååh jag längtar efter dig!! fina pics också..love

Postat av: Alex

Publicerad 2011-11-17 23:09:29

du är för händig asså! inga västgötaläger-bilder iaf det glädjer mig!;D saknar dig gummsi! längtar till maj! Ha det underbart i götet nu! LOVE

Postat av: Louise

Publicerad 2011-11-18 08:05:58

Två dagar kvar min underbara :) sjukt fint kollage! Ses snart, galet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela