Anna Jensen

Livet i Tyskland

Förkyld !!!

Publicerad 2011-11-10 13:13:44 i Allmänt,


Halsont, snuva och allmänt häning. Jag har blivit FÖRKYLD, inte bra, inte alls bra faktiskt och jag som hatar att vara förkyld. Började i måndag och har suttit i sedan dess så därför tog jag i med hårdhandskarna idag. Jag gick och köpte två påsar apelsiner, här ska det käkas c-vitaminer så det kommer sprutas ur öronen. Till helgen har vi match och då tänkte jag vara frisk. C-vitaminer var det här ja !!!!

 

Hoppas ni är friska därhemma

Puss hej

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-11-10 14:11:56

Tack för senast!Krya på dig.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-10 19:44:12

Krya på dig syrran !

Postat av: Moster

Publicerad 2011-11-10 20:34:24

Det är nog ärftligt, jag hatar också att vara förkyld, krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela