Anna Jensen

Livet i Tyskland

Finbesök :)

Publicerad 2011-11-30 17:09:47 i Allmänt,



Hade finbesök i köket idag av ingen mindre än herr Stenbäcken själv. Det händer ju inte jätteofta att han vill vara med och baka om man säger så, och ingen blev gladare än jag :) Dock fick jag absolut inte lägga mig i utan skulle bara agera hjälp om det behövdes :)

In action :)


Dock blev det en viss förvirring med muffinsformarna och smeten så...



... jag fick hoppa in och hjälpa lite


Och resultatet ser ni här
Vaniljmuffins med Shoko-Bono ägg :)




Nu väntas pepparkakshusbygge :)

Ha en härlig kväll

Kommentarer

Postat av: Livet på solsidan

Publicerad 2011-11-30 21:18:09

Han ser hemtam ut i köket, herr Stenbäcken!

Kanske kan han nästa gång få till en tysk julkaka med allt från bröstkarameller till självdöd spädgris i...



PS. Det sista kom inte från mig utan från den långtjocke morbrodern. Han undrar också om ni vet nåt om VM-truppen?



Hälsar Kimmen o Tamara

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-12-01 10:06:37

Vad roligt med lite bilder på er och hemmet, ni är fina och hemmet likaså!! :) puss puss

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-02 17:43:11

Hej Tamara :)

I mitten av december så kommer truppen ut, får hålla tummarna så länge :) Hälsa Kimmen :) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela