Anna Jensen

Livet i Tyskland

Weihnachtsfeiern

Publicerad 2011-12-06 16:06:38 i Allmänt,


Igår var det, det årliga julfirandet här i Berlin för Jontes lag tillsammans med en massa sponsorer och andra viktiga personer. Eftersom mitt lag har en viss ankytning till Füsche Berlin så var även vi inbjudna. Det blev en trevlig kväll med riktigt mycket flams och skratt :) Under kvällen som gick så delades det även ut lite priser där bland annat Füsche Berlin fick utmärkelsen Årets Lag i Berlin, väldigt roligt tycker jag då fotbollens Herta Berlin härnere brukar vara allas nummer ett, inte så konstigt kanske då dom har 70 000 på sina matcher !!!! Haha helt galet ! Hursomhelst, kul att killarna fick den utmärkelsen. Nedanför ser ni lite kort på mina härliga bordsdamer :)



Årets lag 2011 i Berlin

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela