Anna Jensen

Livet i Tyskland

Lovely to be home again

Publicerad 2011-12-28 21:35:11 i Allmänt,


Underbart att äntligen vara hemma igen. Har haft en fullspäckad dag i Göteborg som började med ett frisörbesök hos bästa Carro :) Med nyslingat och klippt hår så blev det sedan ett par timmar på mellandagsrean och mys med min kära vän Louise. Galet vad man har saknat alla sina vänner! Imorgon blir det återigen en späckad dag, mycket som skall göras och många som skall träffas, men ojj vad härligt det är att vara hemma igen :)

Världens finaste vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela