Anna Jensen

Livet i Tyskland

Jul på Liseberg

Publicerad 2011-12-15 16:18:09 i Allmänt,


Hade en supermysig afton igår tillsammans med min underbara vän Louise. Det årliga besöket på Jul på Liseberg avverkades tillsammans med glögg och chokladdrickande :)

 

Dagarna är verkligen späckade till fullo nu när jag är hemma och hälsar på alla nära och kära. Har återigen haft en hektiskt dag ute på stan och lyckades även klämma in en supermysig lunch tillsammans med mina gamla jobbarkompisar Ingela och Anette, Surprise, Surprise :) Nu ska jag strax börja laga lite mat, ikväll kommer bästa tjejerna och hälsar på och myser!

Det är gött och vara hemma!!!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela