Anna Jensen

Livet i Tyskland

Bakisfylla och ösregn

Publicerad 2011-12-23 12:57:25 i Allmänt,


Ja den här dagen har hittils inte varit något att hurra för. Ute ösregnar det, vilket är förbaskat tråkigt. Och min egna status idag är inte på topp om man säger så. Man mår verkligen som man förtjänar !!! Hade en supertrevlig kväll igår tillsammans med tjejerna som slutade alldeles på tok försent, vilket man idag sitter och ångrar sig över, haha ! Hursomhelst, länge sedan jag hade en sådan härlig utgång som det faktiskt blev igår :) Dessutom märkte jag att med lite alkohol i kroppen så talade man plötsligt flytande tysla, haha! Det tog mig en bra stund att komma upp från sängen och hamna här i soffan men nu sitter jag här, väntar på att min andra hälft ska vakna till liv och sedan ska vi ut i det tyska kaoset, julmaten skall nämligen inhandlas. Skinkan skall grilleras, köttbullar skall göras och en massa annat pyssel skall fixas. Som ni förstår gott folk, så är det fullt ös härnere nu :)

Kuss Kuss

Kommentarer

Postat av: Livet på solsidan

Publicerad 2011-12-23 13:45:35

Önskar er en härlig jul!



Kimmen & Tamara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela