Anna Jensen

Livet i Tyskland

Gooooooooodis !!!

Publicerad 2011-12-04 16:12:15 i Allmänt,


Ja jag vet min kära vänner, det blir en hel del om bak och allt annat som har med julen att göra på bloggen nu men är det jul så är det :)

Tänkte ta och dela med mig av ett väldigt snabbt och enkelt julgodis som dessutom smakar galet gott !

Ingredienser:
En påse Skumtomtar
En stor Marabou Schweizernöt


Klipp sönder tomtarna i små bitar


Smält chokladen i vattenbad och blanda ner skumtomtarna


Klicka sedan ut små "portioner" på baklåtspapper och låt torka
Enklare och godare blir det inte :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela